Farewell mates.

Go down

Farewell mates.

Post  VinismOi on Wed Dec 30, 2009 12:11 am

Hmmm, i might be quitting.



Well it's not 1OO%, just prolly. Due to the time limit i have to play and enjoy myself in this server. I'll really miss this server, though i don't really have much friends in this server, but some of them are really a good buddy! They often jokes around, sometimes jokes that ain't funny, they also make sure it's funny to you.

A L V I N & T H E C H I P M U N K S ! < 3

& Of cos, i'm the Alvin! Raikumi is the neeeeeeerd, simon! Ennio is the cute one, thedore!
Thanks guys, Very Happy I'll try my best to get on as often as i could.

I don't deny this is a fun server, but do fix the bug that we players get disconnected at 12am-2.30am daily. (+8GMT)
Do choose GMs and Admin wisely, there are couple of corrupted Admin/GMs. :] I believe it will make the server better,
and more people will feel better. Gotta go for now, i'll edit and update this sooner or later.

Tyvm for reading, take care and have a happy new year! :]
avatar
VinismOi
Snail
Snail

Posts : 26
Join date : 2009-12-25
Age : 25
Location : Singapore

View user profile http://tohalvin.onsugar.com

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Ennio on Wed Dec 30, 2009 9:06 am

yay im the cute one <3.

aww i'll miss ya Alvin ^^

i might quit cuz of the same things too and some more Razz but well..

i still dont have ur msn >=O... how im suppose to show u how i rock my guitar xD.

Happy New Year Alvin and Have Fun ^^

Ennio
Snail
Snail

Posts : 9
Join date : 2009-12-24

View user profile

Back to top Go down

Farewell mates.

Post  VinismOi on Wed Dec 30, 2009 12:23 pm

:'( Ennio!!

Do add me up at msn, t.alvin@live.com.
Remember to send me the clip of you rocking your electric/acoustic guitar. F3
Let's just enjoy ourselves before we quit!

Rai and me is creating a new character, interested to join us ennio?
Create 3 letter words in front and then followed by origiN.
We're 'RaiorigiN' and 'VinorigiN' LOL.

Take care mates!
avatar
VinismOi
Snail
Snail

Posts : 26
Join date : 2009-12-25
Age : 25
Location : Singapore

View user profile http://tohalvin.onsugar.com

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Ennio on Wed Dec 30, 2009 12:25 pm

LOL EnniorigiN? xD hahaha k added u ^^

Ennio
Snail
Snail

Posts : 9
Join date : 2009-12-24

View user profile

Back to top Go down

Farewell mates.

Post  VinismOi on Wed Dec 30, 2009 6:37 pm

LOL, NICE!

HOW YOU ADDED ME WHEN I HAVEN'T CREATE, LOL!!!!!!
LIAR PFFFFFFT ENNIO!
avatar
VinismOi
Snail
Snail

Posts : 26
Join date : 2009-12-25
Age : 25
Location : Singapore

View user profile http://tohalvin.onsugar.com

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  iLeaf on Wed Dec 30, 2009 8:20 pm

Haha i rofled! But yea. It's sad if u guys quit :< dun do et.

Btw. This should be in other section. "Introductions and goodbyes". Hehe :3




~Leaf
avatar
iLeaf
Zombie
Zombie

Posts : 170
Join date : 2009-12-21
Age : 24
Location : Finland

View user profile

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Josh on Wed Dec 30, 2009 8:26 pm

Yep topic moved*

Josh
Admin
Admin

Posts : 67
Join date : 2009-12-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Ennio on Wed Dec 30, 2009 9:17 pm

added u to msn u dummy ! xD

well c u later ^^

Ennio
Snail
Snail

Posts : 9
Join date : 2009-12-24

View user profile

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  yunzon on Thu Dec 31, 2009 2:01 am

Don't quit Very Happy we can have fun togheter i promise^^!

yunzon
Snail
Snail

Posts : 25
Join date : 2009-12-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Tina on Sun Jan 03, 2010 1:55 pm

Dont quit dude we always got fun =)
avatar
Tina
Snail
Snail

Posts : 26
Join date : 2009-12-25
Age : 27
Location : Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Farewell mates.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum